Digital Workplace

Zwiększ konkurencyjność swojej firmy dzięki pracy z dowolnego miejsca

Zadbaj o cyfrowe miejsce pracy, które pozwoli na bezpieczne wykonywanie zadań niezależnie od lokalizacji. Zapewnij pracownikom dostęp do odpowiednich narzędzi, które umożliwią organizację spotkań wideo, zdalną prezentację treści, integrację komunikacji telefonicznej z internetowymi usługami wideo, wymianę wiadomości tekstowych, wysyłkę dokumentów czy też poczty elektronicznej.

Równocześnie ze zmianami technologicznymi dotyczącymi mobilności miejsca pracy, zmienia się sposób pracy w biurach. Istotna staje się prostota korzystania z sal konferencyjnych i infrastruktury wideokomunikacyjnej. Warto postawić na te rozwiązania, które w łatwy i bezpieczny sposób umożliwiają nawiązywanie komunikacji wideo za pośrednictwem terminali z różnymi chmurowymi platformami komunikacyjnymi, takimi jak: Cisco Webex i Microsoft Teams.

01
Cisco Webex
Postaw na wygodę i bezpieczeństwo

Wybierz wiodącą pod względem bezpieczeństwa platformę komunikacji chmurowej, wykorzystującą m.in. szyfrowanie end-to-end (E2E), zapewniające w pełni prywatne i bezpieczne połączenie pomiędzy rozmówcami na całej ścieżce komunikacyjnej, Data Loss Prevention (DLP), anti-malware, eDiscovery, opcje zaawansowanej analityki i raportowania oraz indywidualne ustawienia bezpieczeństwa dla określonych użytkowników.

Dzięki usługom hybrydowym (Hybrid Services) platforma Cisco Webex doskonale integruje się z architekturą on-premise.

Telefon wykorzystywany przez kobietę do pracy zdalnej, udziału w widekonferencji, spotkaniu
Telefon wykorzystywany przez kobietę do pracy zdalnej, udziału w widekonferencji, spotkaniu
02
Cisco Webex Devices & Room
Stwórz nowoczesne i intuicyjne miejsce pracy

Skorzystaj z oferty nowoczesnych i intuicyjnych urządzeń wideo komunikacyjnych do sal konferencyjnych, małych przestrzeni biurowych i indywidualnych miejsc pracy z serii Room Kit, Room lub Desk (urządzenia nabiurkowe Cisco Webex Desk i Cisco Webex Desk Pro).

Wszystkie te urządzenia posiadają spójny i intuicyjny interfejs oraz doskonale sprawdzą się w architekturze własnej klienta, chmurowej Cisco Webex, jak również hybrydowej, łączącej usługi chmurowe Cisco Webex z rozwiązaniami instalowanymi lokalnie.

Sala konferencyjna wyposażona w Cisco Webex Devices
Sala konferencyjna wyposażona w Cisco Webex Devices
03
Microsoft Teams i Cisco Webex
Połącz kluczowe systemy

Obsługa Cisco Webex i Microsoft Teams jeszcze nigdy nie była taka prosta. Niezależnie od tego czy korzystasz w swojej firmie z pakietu Microsoft 365 i usługi komunikacyjnej Microsoft Teams, czy Cisco Webex, korzystanie z tych dwóch usług staje się bezproblemowe.

Już teraz skorzystaj z opcji integracji w obszarze spotkań realizowanych na platformie Microsoft Teams, integracji Cisco Webex z usługami OneDrive i SharePoint, integracji usług kalendarzowych pomiędzy platformami Cisco Webex oraz Exchange, czy też integracji telefonii IP z Microsoft Teams.

Ikona aplikacji Microsoft Teams
Ikona aplikacji Microsoft Teams
04
Cisco Collaboration
Efektywność współpracy dzięki ujednoliconej komunikacji

Wiele organizacji wciąż posiada i rozwija klasyczną architekturę komunikacyjną opartą na własnej infrastrukturze. Rozwiązania Cisco Collaboration idealnie wpisują się w to zapotrzebowanie. Głównymi komponentami tych rozwiązań są: Cisco Unified Communication Manager (CUCM), Cisco Jabber, Cisco Meeting Server (CMS).

Skorzystaj z naszego doświadczenia i ciesz się w pełni możliwościami jakie niesie ze sobą wspólna, oparta na protokole IP infrastruktura firmy Cisco umożliwiająca transmisję głosu, wideo i danych.

Kobieta pracująca przy laptopie i uczestnicząca w wideospotkaniu
Kobieta pracująca przy laptopie i uczestnicząca w wideospotkaniu
05
Cisco Webex Calling
Przenieś do chmury centralę telefoniczną

Skorzystaj z łatwej w obsłudze wirtualnej centrali telefonicznej w modelu abonamentowym, która nie wymaga nakładów inwestycyjnych. Rozwiązanie Cisco Webex Calling umożliwia zarządzanie infrastrukturą telefoniczną za pośrednictwem łatwego w obsłudze portalu administracyjnego.

Cisco Webex Control Hub pozwala na zarządzanie telefonami IP Cisco z serii 6800, 7800 i 8800 oraz szerokim portfolio wideo terminali Cisco, zarówno z najnowszej serii Cisco Webex Devices jak i starszych modeli z serii SX i MX.

Ręka wybierająca numer na stacjonarnym telefonie Cisco
Ręka wybierająca numer na stacjonarnym telefonie Cisco
06
VPN as a Service
Zapewnij zdalny dostęp do zasobów poprzez VPNaaS

Zapewnij zdalny, bezpieczny i zarządzany przez naszych specjalistów dostęp dla pracowników (nawet kilkuset użytkowników jednocześnie) do zasobów IT poprzez tunel VPN dzięki zastosowaniu sieci SSL-VPN i połączeniu typu IPSec z infrastrukturą organizacji.

Usługa oferowana jest w modelu pay-as-you-go, bez zbędnych inwestycji w „twarde” IT a jej uruchomienie odbywa się w ciągu jednego dnia. Skorzystaj z naszej oferty i zapewnij ciągłość działania dzięki aktywnemu monitoringowi usługi w trybie 24/7/365.

Osoba pracująca przy laptopie, wykonująca pracę zdalną
Osoba pracująca przy laptopie, wykonująca pracę zdalną
07
Zdalny dostęp
Postaw na bezpieczny dostęp do komputera przez przeglądarkę

Zapewnij użytkownikom bezpieczny dostęp do zasobów firmowych z dowolnego urządzenia (laptop, prywatny PC, tablet, etc.) oraz możliwość korzystania z tych samych narzędzi i aplikacji, co w biurze, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania.

Zapewniamy szybką implementację i niewielkie zmiany w istniejącej infrastrukturze oraz wysoki poziom bezpieczeństwa (wszystkie dane przechowywane i przetwarzane w Data Center organizacji).

Osoba pracująca przy laptopie dzięki zdalnemu dostępowi do zasobów
Osoba pracująca przy laptopie dzięki zdalnemu dostępowi do zasobów
08
Bezpieczeństwo pracy zdalnej
Zapewnij najwyższy poziom ochrony

Skorzystaj z naszej oferty i zapewnij najwyższy poziom bezpieczeństwa danych firmowych oraz użytkowników w sieci dzięki ochronie komputerów przed malware, ransomware, mechanizmom kontroli wykorzystania Internetu przez pracowników i mechanizmom podwójnego uwierzytelniania.

Skorzystaj z wirtualnego firewalla, blokowania niechcianych treści na poziomie DNS oraz z oferty szkoleń „Security Awareness” – zbioru najlepszych praktyk wraz z identyfikacją źródeł zagrożeń.

Osoba pracująca przy laptopie, na ekranie komputera widoczny napis secure
Osoba pracująca przy laptopie, na ekranie komputera widoczny napis secure
09
Zdalne wsparcie IT dla użytkowników
Skorzystaj ze wsparcia profesjonalistów

Oferujemy wsparcie IT dla systemów informatycznych organizacji poprzez dedykowany helpdesk, udzielający pomocy w rozwiązywaniu problemów użytkowników z systemami IT. Nasza usługa to gwarancja niższych kosztów obsługi typu „HelpDesk”. Nasz zespół to pasjonaci z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w trybie 24/7/365.

Zapewniamy bezpieczeństwo danych klienta oraz usługę wdrożenia i wsparcia technicznego dla pakietu G Suite oraz Microsoft 365.

Zespół osób pracujących przy komputerach z słuchawkami na uszach, profesjonalne wsparcie IT
Zespół osób pracujących przy komputerach z słuchawkami na uszach, profesjonalne wsparcie IT
Masz pytania?

Czekam na kontakt od Ciebie.

Sebastian Kulczycki

Lider Technologiczny VOICE

digitalworkplace@atende.pl

22 295 73 00

LinkedIn

Dobieramy technologie
do Twoich potrzeb

Logo Cisco
Logo Dell Technologies
Logo Microsoft
Logo VMware
Logo Foritnet
Logo Infoblox