Dariusz Chwiejczak dołączył do zespołu ATM Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

4/16/2010

Z dniem 16 kwietnia do zespołu ATM Systemy Informatyczne Sp. z o.o. dołączył Dariusz Chwiejczak, obejmując stanowisko Dyrektora ds. rozwoju oraz Doradcy Zarządu.

Dariusz Chwiejczak jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Jest związany z branżą informatyczną od ponad 18 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Apple IMC Poland, w której pracował w latach 1992-1996. Następne 10 lat spędził  w polskim oddziale Cisco Systems, gdzie był odpowiedzialny za rozwój sektora bankowego i sprzedaż do dużych klientów korporacyjnych, a przez ostatnie 5 lat kierował polskim biurem, jako dyrektor generalny. W latach 2006-2007 sprawował funkcję Wiceprezesa ds. sprzedaży w zarządzie Computerland (obecnie Sygnity).

„Bardzo nas cieszy, że menedżer o tak ogromnym doświadczeniu i znajomości branży dołączy do naszego zespołu”  – powiedział Tomasz Dziubiński, p.o. prezesa zarządu ATM Systemy Informatyczne Sp. z o.o. „Najbliższy czas dla ATM SI to okres dynamicznego rozwoju i umacniania swojej pozycji rynkowej. Dlatego jestem przekonany, że obecność pana Dariusza Chwiejczaka przyniesie ATM SI jak i jej partnerom biznesowym wymierne korzyści, przekładające się na realizację planów rozwoju spółki”. – dodał Tomasz Dziubiński.

ATM Systemy Informatyczne Sp. z o.o. (ATM SI) powstała w wyniku przeniesienia Pionu Usług Integracyjnych, ze struktury notowanej na warszawskiej giełdzie ATM S.A., do osobnego, samodzielnego podmiotu. Oferta ATM Systemy Informatyczne obejmuje kompleksowe usługi z obszaru ICT (ang. Information and Communication Technology). Zajmuje się m.in. projektowaniem, budową i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej, systemów bezpieczeństwa informatycznego i ciągłości dostępu do informacji oraz świadczeniem usług outsourcingu. Usługi realizowane są zgodnie z obowiązującymi standardami i normami ISO oraz ITIL. ATM Systemy Informatyczne rozwija także aplikacje wspierające zarządzanie ciągłością działania oraz zarządzanie usługami i procesami obsługi klienta. Firma współpracuje z liderami technologii teleinformatycznych, takimi jak: Cisco, Dell, EMC, HP, IBM, Microsoft czy Oracle.