Interaktywne narzędzie do prezentowania danych - TGI Smart

Kobieta wskazująca palcem na laptopa, na którego ekranie widać aplikację do prezentowania danych, wykresy
Klient: Kantar Polska S.A.

Kantar to światowy lider w dziedzinie informacji marketingowej, działa w ponad 100 krajach świata, również w Polsce. Specjalizuje się w doradztwie marketingowym i dostarczaniu swoim klientom informacji o zrachowaniach konsumentów.

Wyzwania

Stworzenie platformy która w szybki i prosty sposób będzie analizować dane konsumenckie dla wybranych kategorii produktów i marek oraz będzie łatwo dostępna również dla mniejszych firm na rynku.

Laptop, na ekranie którego widoczne są wykresy i dane
Geneza

Kantar Polska wspólnie z Codeshine, spółką z Grupy Atende podjęły się współpracy w celu opracowania rozwiązania do analizy danych, dostępnego w wersji online i modelu subskrypcyjnym oraz odpowiedniego także dla mniejszych klientów.

W efekcie podjętej współpracy, po roku prowadzonej pracy badawczej powstała nowatorska platforma do monitoringu zjawisk konsumenckich w kilkuset kategoriach produktowych - TGI Smart.

Rozwiązanie

TGI Smart polega na wprowadzeniu wyników badań konsumenckich w świat Big Data poprzez udostępnienie danych reprezentatywnych dla populacji 30,5 mln Polaków.

Oferuje wystandaryzowane dashboardy, raporty analityczne i rankingi wyników badań konsumenckich umożliwiające planowanie działań w takich obszarach jak research, strategia marketingowa, segmentacja rynku i analiza rynku, lifestyle czy media. Dane umieszczane na platformie pochodzą z badań konsumenckich realizowanych w Polsce przez doświadczonych badaczy, a warstwę technologiczną i wizualną dostarcza Codeshine.

Rozwiązanie zostało zaprojektowane przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Zastosowana architektura i stos technologii gwarantują wysoką wydajność i skalowalność rozwiązania oraz umożliwiają jego dalszy rozwój. Dodatkowo w celu zapewnienia wysokiej skalowalności i bezpieczeństwa platformy, wykorzystuje się Amazon Web Services.

Platforma TGI Smart pozwala na przeglądanie danych na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie, analizowanie aktualnych informacji i szybkie konwertowanie ich do postaci gotowych raportów i analiz.

Przyjazna aplikacja do analiz wsparta jest zestawem predefiniowanych szablonów. Daje możliwość założenia konta na Platformie TGI SMART, a później wybór zakresu potrzebnych danych i formy prezentacji wyników.

Rozwiązanie jest dostępne w dwóch modelach:

- raport błyskawiczny, czyli dane „na potrzeby chwili”

- plan taryfowy, skierowany do producentów którzy potrzebują analizy marki i weryfikacji grup docelowych

kategorii
250
Korzyści

Ikonka wykres
Analiza danych

analiza danych w czasie rzeczywistym

Ikonka wykres liniowy
Łatwa wizualizacja

łatwa wizualizacja wyników TGI do postaci atrakcyjnych graficznie raportów analitycznych

Ikonka zegar
Szybki dostęp

szybki dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dogodnym czasie – raporty na żądanie

Ikonka polskie złote
Łatwe płatności

zintegrowany systemem płatniczy (PayU, przelew czy karta płatnicza)

Codeshine stworzyło nowatorski produkt który odpowiada wymaganiom docelowej grupy odbiorców na rynku. Praca zespołu pomogła zdobyć klientowi nowe źródło przychodu i otworzyć się na współpracę z mniejszymi firmami na rynku. Udowadniając posiadanie efektywnych umiejętności zarządzania projektem, zespół wprowadził na rynek pierwszą wersję produktu na czas. Postawa zespołu skupiona na szukaniu najlepszych rozwiązań jest imponująca – są to otwarci, przyjacielscy i elastyczni ludzie.

Mateusz Jaworowski, Client Director Kantar Polska
Mateusz Jaworowski
Client Director Kantar Polska