Interaktywne narzędzie do prezentowania danych - TGI Smart
Kantar to światowy lider w dziedzinie informacji marketingowej, działa w ponad 100 krajach świata, również w Polsce. Specjalizuje się w doradztwie marketingowym i dostarczaniu swoim klientom informacji o zrachowaniach konsumentów.
Stworzenie platformy która w szybki i prosty sposób będzie analizować dane konsumenckie dla wybranych kategorii produktów i marek oraz będzie łatwo dostępna również dla mniejszych firm na rynku.
Kantar Polska wspólnie z Codeshine, spółką z Grupy Atende podjęły się współpracy w celu opracowania rozwiązania do analizy danych, dostępnego w wersji online i modelu subskrypcyjnym oraz odpowiedniego także dla mniejszych klientów.
W efekcie podjętej współpracy, po roku prowadzonej pracy badawczej powstała nowatorska platforma do monitoringu zjawisk konsumenckich w kilkuset kategoriach produktowych - TGI Smart.
TGI Smart polega na wprowadzeniu wyników badań konsumenckich w świat Big Data poprzez udostępnienie danych reprezentatywnych dla populacji 30,5 mln Polaków.
Oferuje wystandaryzowane dashboardy, raporty analityczne i rankingi wyników badań konsumenckich umożliwiające planowanie działań w takich obszarach jak research, strategia marketingowa, segmentacja rynku i analiza rynku, lifestyle czy media. Dane umieszczane na platformie pochodzą z badań konsumenckich realizowanych w Polsce przez doświadczonych badaczy, a warstwę technologiczną i wizualną dostarcza Codeshine.
Rozwiązanie zostało zaprojektowane przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Zastosowana architektura i stos technologii gwarantują wysoką wydajność i skalowalność rozwiązania oraz umożliwiają jego dalszy rozwój. Dodatkowo w celu zapewnienia wysokiej skalowalności i bezpieczeństwa platformy, wykorzystuje się Amazon Web Services.
Platforma TGI Smart pozwala na przeglądanie danych na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie, analizowanie aktualnych informacji i szybkie konwertowanie ich do postaci gotowych raportów i analiz.
Przyjazna aplikacja do analiz wsparta jest zestawem predefiniowanych szablonów. Daje możliwość założenia konta na Platformie TGI SMART, a później wybór zakresu potrzebnych danych i formy prezentacji wyników.
Rozwiązanie jest dostępne w dwóch modelach:
- raport błyskawiczny, czyli dane „na potrzeby chwili”
- plan taryfowy, skierowany do producentów którzy potrzebują analizy marki i weryfikacji grup docelowych
Analiza danych
analiza danych w czasie rzeczywistym
Łatwa wizualizacja
łatwa wizualizacja wyników TGI do postaci atrakcyjnych graficznie raportów analitycznych
Szybki dostęp
szybki dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dogodnym czasie – raporty na żądanie
Łatwe płatności
zintegrowany systemem płatniczy (PayU, przelew czy karta płatnicza)
Codeshine stworzyło nowatorski produkt który odpowiada wymaganiom docelowej grupy odbiorców na rynku. Praca zespołu pomogła zdobyć klientowi nowe źródło przychodu i otworzyć się na współpracę z mniejszymi firmami na rynku. Udowadniając posiadanie efektywnych umiejętności zarządzania projektem, zespół wprowadził na rynek pierwszą wersję produktu na czas. Postawa zespołu skupiona na szukaniu najlepszych rozwiązań jest imponująca – są to otwarci, przyjacielscy i elastyczni ludzie.