Powierz swoje it profesjonalistom

Gwarantujemy bezpieczeństwo i ciągłość działania IT łącząc wiedzę i doświadczenie najlepszych inżynierów z elastycznym podejściem do potrzeb klientów

 

Outsourcing IT & Managed Services

Oferujemy ponad 100 usług do wyboru z Katalogu Usług Atende, monitorowanych i rozliczanych Systemem Monitorowania Atende

Managed Services (Usługi Zarządzane) to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w świecie IT. Powodem są nie tylko aspekty ekonomiczne. Z różnych względów usługi świadczone przez podmioty zewnętrzne bywają lepszej jakości niż te świadczone wewnętrznymi zasobami. W przypadku Atende wysoką jakość gwarantuje zespół ponad 50 inżynierów zaangażowany w procesy utrzymaniowe. Firma już od ponad 25 lat ma na bieżąco do czynienia z wdrażaniem wiodących technologii. Dzięki wprowadzeniu naszych usług, wewnętrzne zespoły IT mogą lepiej sprostać wymaganiom biznesu. Mogą przejść transformację z jednostek świadczących usługi serwisowe w jednostki strategiczne, skupiające się np. na rozwoju produktów.  

Jako jedna z nielicznych firm w Polsce świadczymy w oparciu o profesjonalny Katalog Usług. Nasz Katalog zawiera ich ponad 100 - od usług zasilania gwarantowanego i klimatyzacji, poprzez infrastrukturę ICT, po wsparcie organizacyjne zespołów IT. Do każdej usługi jest przypisana procedura, systemem raportowania.

Umiemy wykazać klientom mierzalne efekty pracy służb IT poprzez określenie odpowiednich KPI, np. w zakresie wydajności czy bezpieczeństwa. Stałe monitorowanie i automatyczne rozliczanie jakości usług odbywa się dzięki Systemowi Monitorowania Atende.

Efekty biznesowe

Dlaczego Atende?

  • wysokie SLA, w tym KPI (99%) na poziomie urządzeń/systemów oraz usług z Katalogu Usług Atende
  • jasny i czytelny Katalog Usług
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów objętych klauzulą niejawności
  • monitorowanie stanu aplikacji biznesowych
  • profesjonalny system monitorowania m.in. dla automatycznego rozliczania jakości usług
  • dedykowany zespół ponad 50 profesjonalistów
  • szeroki zakres usługi i technologii
  • dedykowany zespół SLM opiekujący się Umowami serwisowymi i Utrzymaniowymi

Przykładowe usługi z Katalogu Usług Atende

Warstwa Usług Dodanych

  • Biuro Obsługi Klienta (24/7)
  • Obsługa BOK III Linii Wsparcia
  • Aktywny Monitoring
  • Wykonywanie procedur Klienta przez Atende
  • Pasywny Monitoring
  • Audyty / Konsultacje
  • Przechowywanie backupów
  • Diagnostyka problemu
  • Helpdesk - usługi naszej spółki zależnej TrustIT

Warstwa Usług Systemowych

  • OS: Linux, Unix, Microsoft
  • Zaawansowane usługi sieciowe
  • Utrzymanie DNS, DHCP, AD itp.
  • Serwery: aplikacji, FS, PS, itp.
  • Bezpieczeństwo
  • Backup: HP DP, TSM
  • Wirtualizacja
  • Usługi Cloud (IaaS, DRC itp.)

Warstwa Usług Sprzętowych

  • Agregaty prądotwórcze
  • Serwery (dowolnego typu)
  • UPSy
  • Macierze (dowolnego typu)
  • Data Center
  • Urządzenia sieciowe
  • Bezpieczeństwo
  • Usługi CISCO Partner

Warstwa Usług Cloud

  • Usługa podstawowa CPC (IaaS)
  • Firewall CPC (FWaaS)
  • Backup
  • Działania archiwizacyjne
  • Monitoring
  • Zdalny dostęp

 

Chcesz wiedzieć więcej o naszych rozwiązaniach?

Skontaktuj się z ekspertem Atende!