Powierz swoje it profesjonalistom

Gwarantujemy bezpieczeństwo i ciągłość działania IT łącząc wiedzę i doświadczenie najlepszych inżynierów z elastycznym podejściem do potrzeb klientów

 

Outsourcing IT & Managed Services

W oparciu o 25 lat doświadczenia, zapewniamy doskonałą jakość obsługi nawet najbardziej nietypowych architektur ICT.

Oferujemy Klientom kompleksowy outsourcing informatyczny, umożliwiając wewnętrznym Działom IT koncentrację sił na właściwych działaniach rozwojowych firmy i optymalizacji procesów bizneswoych.
 

Świadczymy ponad 100 usług w trybie managed services. Są to wystandaryzowan co do zakresu, jakości i ceny usługi serwisowe lub utrzymaniowe wymienione w Katalogu Usług Atende. Usługi te świadczymy zdalnie, oraz w zależności od potrzeby – praktycznie w całej Polsce. Nasza sieć centrów serwisowych obejmuje Warszawę, Katowice, Poznań, Wrocław i Lublin . Aby zapewnić najwyższy możliwy poziom świadczeń, stosujemy jasne i przejrzyste procedury działania, stosujemy monitoring IT 24/7, gwarantujemy czas obsługi zgłoszeń i dostarczamy raporty z wykonywanych usług. Szczegółowo ustalamy z Klientem zakres naszych obowiązków w oparciu o precyzyjne SLA oraz monitorowanie realizowanych świadczeń.

Usługi outsourcingu IT od Atende to niższe, przewidywalne opłaty za bezawaryjne utrzymanie środowiska IT oraz dostęp do doksonale wykwalifikowanej kadry ponad 50 inżynierów.

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz

Zdjęcie

fachowego wsparcia 24/7

Zdjęcie

zarządzania środowiskiem Data Center

Zdjęcie

opieki nad stacjami roboczymi i urządzeniami biurowymi

Zdjęcie

zarządzania sieciami LAN i WAN

Zdjęcie

obsługi WLAN

Zdjęcie

zarządzania w zakresie bezpieczeństwa

Zdjęcie

utrzymania gwarantowanego zasilania

Zdjęcie

monitoringu infrastruktury i aplikacji biznesowych w modelu 24/7

Korzyści

  • poprawa działania całego IT
  • koncentracja Twojej firmy na najważniejszych procesach biznesowych
  • stała i przewidywalna opłata za świadczone usługi

Dlaczego Atende?

  • dostęp do najlepszych inżynierów IT
  • gwarantowany czas reakcji
  • gwarantowana ciągłość działania
  • jeden punkt kontaktu (BOK)
  • elastyczność i dostosowanie się do Twoich potrzeb

Co robimy?

Przykładowe usługi dodane

  • Biuro Obsługi Klienta (24/7)
  • Obsługa BOK III Linii Wsparcia
  • Aktywny Monitoring
  • Wykonywanie procedur Klienta przez Atende
  • Pasywny Monitoring
  • Audyty / Konsultacje
  • Przechowywanie backupów
  • Diagnostyka problemu

Przykładowe usługi systemowe

  • OS: Linux, Unix, Microsoft
  • Zaawansowane usługi sieciowe
  • Utrzymanie DNS, DHCP, AD itp.
  • Serwery: aplikacji, FS, PS, itp.
  • Bezpieczeństwo
  • Backup: HP DP, TSM
  • Wirtualizacja
  • Usługi Cloud (IaaS, DRC itp.)

Przykładowe usługi sprzętowe

  • Agregaty prądotwórcze
  • Serwery (dowolnego typu)
  • UPSy
  • Macierze (dowolnego typu)
  • Data Center
  • Urządzenia sieciowe
  • Bezpieczeństwo
  • Usługi CISCO Partner

Wyspecjalizowana spółka z Grupy Atende

TrustIT

Specjalizujemy się w spersonalizowanych usługach HelpDesk oferowanych przez spółkę TrustIT z Grupy Kapitałowej Atende.

Dowiedz się więcej

 

Chcesz wiedzieć więcej o naszych rozwiązaniach?

Skontaktuj się z ekspertem Atende!